Jazyk:

ONLINE REZERVACE
POPIS LEKCÍ

Protáhnout všechny svaly můžete na Galerii, kde pravidelně pořádáme lekce fitness cvičení. Galerie je opticky spojena se zbytkem areálu, takže budete stále v centru dění! :-) Vybrat si můžete z široké nabídky cvičení – od pomalých hodin Pilates, založených na prvcích jógy, až po posilovací trénink TRX. Všechny hodiny jsou pod vedením zkušených instruktorek a instruktorů.


2532039dcbd91c.jpg


BOSU CORE

Pomalá lekce s využitím balanční pomůcky BOSU zaměřená na aktivaci hlubokých svalů středu těla – CORE (břišní, zádové), ale rovněž na intenzivní posílení všech dalších problematických partií, jako jsou stehna, hýždě a paže.


KRUHOVÝ TRÉNINK

Je ideální způsob, jak zredukovat nadbytečnou tělesnou hmotnost, budovat svalovou hmotu a posílit kardiovaskulární systém. V úvodní části hodiny se zahřejete jízdou na stacionárních kolech. Další částí je klasický kruhový trénink a na závěr je připraven strečink celého těla.


SCHWINN A POSILOVÁNÍ

Lekce, která kombinuje jízdu na Schwinn kolech a posilování, je zaměřena na zformování těla a zlepšení kondice. Oproti Kruhovému tréninku neprobíhá posilování formou střídání stanovišť a cviků.


PILATES PROPS

Na lekcích PILATES zformujete, zpevníte a protáhnete všechny svalové partie. Zvýšíte ohebnost páteře a pohyblivost ostatních kloubů, zlepšíte držení těla a koordinaci. Začíná se zpevněním hlubokých svalů středu těla (tzv. Core) a následně se pokračuje až k povrchovým svalům. A to vše s využitím cvičebních pomůcek, Rollerů, Overballů, a dalších.


ZDRAVÁ ZÁDA  A PEVNÉ BŘICHO

Lekce cvičení pro Zdravá Záda Vám pomohou odstranit svalové dysbalance a špatné držení těla, zpevnit a protáhnout zádové a břišní svaly. Na hodině také využijete balanční a protahovací pomůcky – velký míč, roller, overball a tonningbally. Cvičení je vhodně pro začátečníky i seniory.


TRX

Název TRX v překladu znamená “Cvičení pro zatížení celého těla”. TRX představuje moderní a ucelený systém cviků založených na využití vlastní hmotnosti a gravitace a speciálního závěsného systému. Tyto lekce vám poskytnou rychlé a efektivní procvičení všech tělesných partií, zpevnění středu těla, zvýšení svalové výdrže a posílení kardiovaskulárního systému. Díky své variabilitě je cvičení vhodné pro všechny úrovně cvičících.


FUNKČNÍ TRÉNINK

Lekce Funkčního tréninku kombinují silové a vytrvalostní cvičení, zaměřené na zlepšení kondice a koordinace, zvýšení pohyblivosti kloubů a posílení středových svalů těla. V každé lekci procvičíte celé tělo pomocí cviků s vlastní vahou i s použitím zátěží.