Jazyk:

ONLINE REZERVACE
POPIS LEKCÍ

Protáhnout všechny svaly můžete na Galerii, kde pravidelně pořádáme lekce fitness cvičení. Galerie je opticky spojena se zbytkem areálu, takže budete stále v centru dění! :-) Vybrat si můžete z široké nabídky cvičení – od pomalých hodin Pilates, založených na prvcích jógy, až po posilovací tréning TRX. Všechny hodiny jsou pod vedením zkušených instruktorek a instruktorů.


2532039dcbd91c.jpg


BOSU CORE

Pomalá lekce s využitím balanční pomůcky BOSU zaměřená na aktivaci hlubokých svalů středu těla – CORE (břišní, zádové), ale rovněž na intenzivní posílení všech dalších problematických partií, jako jsou stehna, hýždě a paže.


KRUHOVÝ TRÉNINK

Je ideální způsob, jak zredukovat nadbytečnou tělesnou hmotnost, budovat svalovou hmotu a posílit kardiovaskulární systém. V úvodní části hodiny se zahřejete jízdou na stacionárních kolech. Další částí je klasický kruhový trénink a na závěr je připraven strečink celého těla.


PILATES PROPS

Na lekcích PILATES zformujete, zpevníte a protáhnete všechny svalové partie. Zvýšíte ohebnost páteře a pohyblivost ostatních kloubů, zlepšíte držení těla a koordinaci. Začíná se zpevněním hlubokých svalů středu těla (tzv. Core) a následně se pokračuje až k povrchovým svalům. A to vše s využitím cvičebních pomůcek, Rollerů, Overballů, a dalších.


ZDRAVÁ ZÁDA

Lekce cvičení pro Zdravá Záda Vám pomohou odstranit svalové dysbalance a špatné držení těla, zpevnit a protáhnout zádové a břišní svaly. Na hodině také využijete balanční a protahovací pomůcky – velký míč, roller, overball a tonningbally. Cvičení je vhodně pro začátečníky i seniory.


STEP CORE (STEP AEROBIK)

Jedná se o vertikální trénink, kdy překonáváte výškový rozdíl vystupováním na step (malý schodek) a sestupováním zpět na podložku. Tím dochází k podstatně jinému zatěžování svalstva dolní poloviny těla než u běžného aerobiku. Na druhou stranu jsou ale posilovány i ostatní partie a dochází tak ke komplexnímu procvičení celého těla.


TRX

Název TRX v překladu znamená “Cvičení pro zatížení celého těla”. TRX představuje moderní a ucelený systém cviků založených na využití vlastní hmotnosti a gravitace a speciálního závěsného systému. Tyto lekce vám poskytnou rychlé a efektivní procvičení všech tělesných partií, zpevnění středu těla, zvýšení svalové výdrže a posílení kardiovaskulárního systému. Díky své variabilitě je cvičení vhodné pro všechny úrovně cvičících.


TRX & BOSU

První část hodiny je zaměřena na střed těla – CORE a cvičení probíhá v pomalém tempu. Posílení a správné držení středu těla je nezbytné pro cvičení na TRX závěsném systému v druhé části hodiny, které zapojí všechny svalové partie, velmi efektivně rozvíjí sílu svalů, stabilitu těla a mobilitu kloubů.


ZUMBA FITNESS

Zumba je dynamický fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Zumba je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, s využitím střídání rychlého a pomalého tempa, které efektivně podporuje spalování tuků a napomáhá formování celého těla.